Stowarzyszenie Ostrowskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości dokłada wszelkich starań, aby świadczone przez nas usługi oraz oferowane produkty spełniały rynkowe standardy, a obsługa klienta była zawsze na najwyższym poziomie.
Jeśli jednak nie jesteście Państwo zadowoleni ze świadczonych przez nas usług lub znajdujący się w naszej ofercie produkt nie spełnił oczekiwań, można złożyć reklamację w jednej z poniższych form:
- elektronicznie – na adres email:reklamacje@ocwp.org.pl
- pisemnie – wysyłając list na adres siedziby Stowarzyszenie
- osobiście – w siedzibie Stowarzyszenia
Wszystkie reklamacje wpływające do naszego Stowarzyszenia rozpatrywane są ze szczególną starannością. Staramy się jak najszybciej udzielić odpowiedzi na kierowane do nas zapytania. Jednak w przypadkach wymagających bardziej szczegółowych wyjaśnień maksymalny czas udzielenia odpowiedzi na zgłoszone wystąpienie może wynieść: 30 dni kalendarzowych
Reklamacje rozpatrywane są nieodpłatnie. Odpowiedź na złożoną reklamację zostanie wysłana na adres e-mail wskazany w formularzu reklamacyjnym.
Formularz reklamacji | Pobierz plik