Stowarzyszenie Ostrowskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości dokłada wszelkich starań, aby świadczone przez nas usługi oraz oferowane produkty spełniały rynkowe standardy, a obsługa klienta była zawsze na najwyższym poziomie.

Jeśli jednak nie jesteście Państwo zadowoleni ze świadczonych przez nas usług lub znajdujący się w naszej ofercie produkt nie spełnił oczekiwań, można złożyć reklamację w jednej z poniższych form:

  • elektronicznie – na adres email:reklamacje@ocwp.org.pl
  • pisemnie – wysyłając list na adres siedziby Stowarzyszenie
  • osobiście – w siedzibie Stowarzyszenia

Wszystkie reklamacje wpływające do naszego Stowarzyszenia rozpatrywane są ze szczególną starannością. Staramy się jak najszybciej udzielić odpowiedzi na kierowane do nas zapytania. Jednak w przypadkach wymagających bardziej szczegółowych wyjaśnień maksymalny czas udzielenia odpowiedzi na zgłoszone wystąpienie może wynieść: 30 dni kalendarzowych

Reklamacje rozpatrywane są  nieodpłatnie.  Odpowiedź na złożoną reklamację zostanie wysłana na adres e-mail wskazany w formularzu reklamacyjnym.

Formularz reklamacji | Pobierz plik